четверг, 16 февраля 2023 г.

           

       DE ZIUA NAȚIONALĂ A LECTURII 

SĂRBĂTORIM ”POETUL TUTUROR VÂRSTELOR”






    14 februarie a fost o zi amplă la Biblioteca Publica ”I.Druță” Dondușeni. Ziua Națională a Lecturii este o ocazie în plus de a scoate în prim-planul vieții culturale lectura și importanța acesteia în dezvoltarea persoanelor și a societății în întregime. Instituirea Zilei Naționale a Lecturii a fost propusă în contextul marcării, la nivel mondial, a Zilei Internaționale a Cititului Împreună, desfășurată anual în primele zile ale lunii februarie, dar și a zilei de naștere a poetului Grigore Vieru.
În limba lui Grigore Vieru ne-am mângâiat sufletele, ne-am delectat cu cele mai frumoase poezii și cântece pe versurile poetului și am gustat din roadele creației sale. În colaborare cu elevii clasei a II-a ”B”de la Liceul Teoretic Alexei Mateevici, ghidați de doamna învățătoare Olga Lisov, am călătorit prin minunata operă a remarcabilului poet al neamului. El a fost Poetul Dragostei de Viață, Dragostei de Țară, Dragostei de neam, Dragostei de Adevăr.
Conform calendarului evenimentelor am marcat și Ziua Internațională a Donației de Carte și elevii au participat în cadrul Campaniei ,,O carte pentru fiecare” în urma căreia, au contribuit cu o donație de cărți pentru bibliotecă.

Gojan Veronica 
Bibliotecar BP ,,I.Druță” Dondușeni

Комментариев нет:

Отправить комментарий